Senaste Inlägg

åh vilken underbar dag

Denna dag har varit toppen hitills. Barnen var så trötta imorse att vi lät dom sova en timma extra, vilket betöd sovmorgon för mig!!! Behövde det verkligen. på så vis blev ju dagen kortare också. Nu är den redan halv 4(snart) och jag är ledig. Ska kolla på en film och vila upp mig. Sedan är det bara kvällrutinen kvar och sen är det läggdags och snart tisdag. Dagarna flyger förbi nuförtiden.

Håller på att tvätta hela tiden. har kört svart nyss, nu är vitt inne och sedan blir det färgat. Vill komma hem med så mycket rent som möjligt. Klart några grejer kommer ju vara smutsiga eftersom jag har på mig kläder nu. Men Vill inte vara hemma och känna att allt är smutsigt. Gud vad knäppt att om 50 timmar är jag på väg till flygplatsen! för att lämna allt det här. lämna mina skitungar och kanske aldrig mer se dom igen. Jättesjukt.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback