Senaste Inlägg

godstone farm

D har varit skitsur hela dagen. Och dom andra 5 barnen och Cote(Pedros brorsa) skulle åka till Gostone Farm och äta lunch och kolla på djur och leka i parken. Men vi skulle inte med, igen! för att barnen ska sova?! Men jag frågade om jag inet kunde få åka dit också och barnen kunde sova i barnvagnen. Hon var lite osäker med sedan blev det så i alla fall. Dolores stannade kvar hemma för att sova lite till, hon var ju helt slut!

Så vi åkte till Farmen och åt lunch medan barnen sov, och sedan kollade vi på djur. Feta grisar, Lamadjur, hästar, ankor, kaniner och jaa alla mölja "vanliga" djur. jag hade velat se en tiger. Men Laia sa att det finns inte på en Farm. Sedan fick jag hålla en kyckling och en kanin. Mysigt. Adrian och Alex verkade inte bry sig om djuren alls. Men dom är ju itne så gamla så det förstår man väl!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback