Senaste Inlägg

idag

Jättejobbigt att jag vaknar så tidigt, men bebisarna låter från 6 typ. och sedan var jag tvungen att gå på toa och nu kan jag inte somna om.. Är trött för somnade runt 2 igår (kollade på film) så vill gärna sova en timma till. Men inte längre. Idag står shopping på schemat. Min sista helg i England och den ska spenderas i London. Jag har en del saker på listan, och jag hoppas att jag kan hitta allt jag vill ha. Vill inte slösa mina pegnar och köpa upp allt jag har. Men jag har ca 500 pund extra. Tänkte om jag använder 200-300 av dom så kommer jag fortfarnade hem med lite extra cash. Får se bara om jag hittar något. Ska i alla fall köpa:

- ID puder
- Jeans(om jag hittar)
- Velourbyxor
- 2 pundströjan
- trosor
- vit BH
- Marks&spencer läppgrej
- Strumpor
- klänning
- billiga saker på Primark


Men ni känner ju mig det brukar ju inte bli så mycket köpt i slutändan. men orkar inte slösa pengar och jag itne vill ha saken. Wich me luck!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback