Senaste Inlägg

sorgligt

usch, vad jobbigt allting blev. Lite känslomässig middag faktiskt. Vi alla var samlade och åt middag i över en timme. Och Dolores sa att det är sista gången vi äter alla tillsammans för Pedro ska bort imorrn. Då kändes det plötsligt väldigt sorgligt. Att det verkligen är slut redan. Ska jag hem härifrån. Sedan kom hon med ett fint paket, oranget papper och guldsnöre. I den låg en mugg med bilder på mig och barnen. jag vet att det inte är värsta speciella presenten så, om man jämför med vad Beccy fick. Men det gjorde mig nästan tårögd. Det var så fina bilder, och jag kommer sakna dom små så himla mycket. Usch jag trodde inte det skulle kännas såhär. Trodde jag skulle tycka det blev skönt att åka hem igen. Men nu känns det mest jobbigt och sorgligt.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback