Senaste Inlägg

dagens planer

På schemat idag står:
Väcka barnen vid 10, om dom nu sover så länge vill säga. Sedan klä på dom och sedan gå ut i trädgården en stund tills det är mat. Efter lunchen ska vi åka och väga dom, vi gör det en gång i månaden och idag fyller dom små 10 månader, sjukt att dom var 5 månader när jag kom! Dubbelt så gamla helt enkelt. Sedan efter vägningen så ska vi hem och dom ska få sova lite grann. Efter det så kommer det 1000 tvillingar hit på twinclub. Då har jag ledigt så jag ska antigen sola eller sova. Beroende på hur vädret är då. Just nu är det sol så håll tummarna!!!! Sedan vid 5 börjar jag igen och då blir det middag, bad och bums i säng. Som vanligt alltså. Och ikväll händer inget speciellt, ska försöka sova tidigt så jag är pigg imorrn. Vi ska ut då och jag vill inte vara trött.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback