Senaste Inlägg

fredag finally

Har precis tagit en dusch, känner mig som en ny människa nu! Mycket skönt. Det enda problemet är att jag är hur trött som helst efter gårdagen. Tänkte att hon skulle vara snäll mot mig idag eftersom jag tog hand om Alex i 2½ timme igår, fram till 12. MEN nej. Hon är så själviskt. Hon hade ju inte somnat förän halv 2(för dom hade varit på en teater) så hon skulle gå och lägga sig nu. Så jag är återigen ensam med barnen i flera timmar. För att hon behöver vila. Hon hade ju pause från dom igårkväll, när jag och Laia gjorde allt vi kom på för att få honom att somna. Neej fy säger jag bara. Ska bli jädrigt skönt att åka ifrån det här huset!! Tråkigt att lämna alla upplevelser och barnen. Men klarar inte av hur den här familjen tänker och värderar saker. Jag och mamma har haft många samtal om deras beteende! Nu vaknar dom, och dom måste kläs på. och gissa vem som får göra det igen??

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback