Senaste Inlägg

min sista torsdag

Igår var alla utom jag och Dolores och tvillingarna i London på museeum. Hon ville inte åka med bebisarna, jag hade tyckt det varit roligt så blir lite irriterad. Man kan väl göra annat än bara sitta hemma med sina barn? Åka till London hade varit kul som omväxling. FÖr dom här stackars barnen sitter ju bara inne, eller på tomten och glor på samma saker. Dom behöver byta plats och se annat och ha lite roligt ibland. Men nej! Idag är det samma som alltid - sitta hemma.

Adrian sover så fint, Alex vägrar så just nu sitter han och leker i sängen. Jag blir bara irriterad när han börjar skrika när jag försöker lägga han ner. så nu gick jag därifrån. Ska gå in snart. För ungen behöver sova. Han hade varit vaken en timma inatt. Och igår sov han nästan ingenting på dagen. Plus att han ser jättetrött ut. Men han vägrar...Nu ska jag gå in och prova igen.



Update: han har somnat nu!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback