Senaste Inlägg

ny blogg

Den här bloggen är ju bara till för England och min tid som au pair. Vilket betyder att den 14e Juli kommer det sista inlägget skrivas. Men jag känner att jag vill fortsätta skriva, mest för att det är kul när man inte har nått annat att göra men också för att det kan vara kul att läsa om några år! jag har funderat på bloggnamn, så kom jag på AKSJ (Anna Kristin Stina Jeppsson) men sen hade fellan skaffat sig en ny blogg med exakt samma ide. Fast med hennes bokstäver såklart. Och jag vill inte härma henne så jag tog ett annat namn! Försökte med massa olika, men tydligen heter alla stina i bloggvärlden. inte ens stimpen (som erika och mia alltid kallade mig i skolan), stimpo, stiina, stinas, stimpens, eller något.

Men STIMPI, och STINTON fanns ledigt. Filippa brukar kalla mig stinton om ni undrar. Vilket är "finast"??? Stimpi låten lite som en kaning, men när jag ser stinton tänker jag på Stalin, vet inte varför! Så vad tycker ni? Hjälp mig!

4 Kommentarer

Postat av: mamma den 2010-07-02 @ 14:32:05

Hej, vilka bekymmer du har.

Stisse kallas du ju för av Sniff, Stinis säger ju jag ibland.

Vet inte om det kan vara något förslag. Hoppas att allt är bra med dig och att solen skiner på er därborta.

Du får ha det så kul nu när ni ska ut tillsammans för sista gången iallafall som aupairer, för ut och parta kan ni ju göra igen. Puss o kram

Postat av: stina den 2010-07-02 @ 14:42:20

Sniffin säger väl Krisse?? Stinis var upptaget, har redan provat!! Vilket av dom andra tycker du var bra?

Postat av: mamma den 2010-07-02 @ 16:12:32

Javisstja Krisse var det ju, tänk att jag glömde det, tur att jag inte glömt dig iallafall. Krisse eller Stinton kanske, vet inte, du får ta vad du tycker är bra.

Postat av: Patrik den 2010-07-03 @ 01:59:18

Haha vilka problem som sagt!

Håller med om att stinton låter lite som stalin eller liknande.

nåt med efternamnet?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback