Senaste Inlägg

svar

Mormor och Morfar: Ja det är helt sjukt att det är så kort kvar, tiden har gått väldigt fort. Samtidigt ska det bli skönt att komma hem, har massa roliga saker inplanerade. Men jag kommer komma ihåg den här tiden och vara väldigt nöjd. har haft fruktansvärt roligt. Jag kommer sakna alla kompisar jättemycket, barnen kommer jag säkert sakna, eller mer tänka på då och då. Familjen kommer jag inte sakna! Ska bli skönt att komma ifrån dom faktiskt. Sorgligt men sant!

Jag kommer hålla kontakten med folk, och min kompis från kanada kommer ju hem till mig 1 vecka i Juli, så det kommer bli jätteroligt. Och nästa år har vi pratat om att åka och hälsa på henne i Kanada. Hoppas ni har det bra hemma:) vi ses väl snart igen!!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback