Senaste Inlägg

upprörd

nu är jag arg. på torsdag skulle dom på någon slags shakesperpjäs. ja det låter väl toppen, men det betyder att jag och Laia ska ta hand om 5 barn plus 2 bebisar. och Alex och Adrian ska matas med flaska. och det är inte det lättaste vill jag säga. men sure det är bara en kväll. Så kommer hon in nu, jaa det här är enda gången vi kommer ha chans att se Shrek på bio. Så klockan 8 måste vi åka härifrån!?!?!? driver hon eller. ska jag behöva vara barnvakt 2 gånger. Och jag lovar dom kommer vakna. det enda som håller mig lugn nu är att jag ska hem om 1 vecka. men hur kan Shrek vara viktigt för 2 vuxna människor. Ja visst om dom vill se den. men se den med era barn och i så fall itne så vi måste sitta barnvakt 2 gånger på en vecka!  


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback