Senaste Inlägg

alexalexalex


Idag är jag trött, vet inte vad det beror på men så fort jag fått chansen har jag lagt mig i sänge. Vi var på babysim idag igen, Dolores mamma och Laia var med och tittade på idag! Det var kul. Skoj med publik och Adrian som jag hade hand om skrattade och skvätte vatten och hade det asroligt. Efter det åkte vi hem och dom skulle sova i 2 timmar. Alex sov 1 timme och 45 minuter utan problem men Adrian skrek i 1.5 timmar. Härligt va? Men vi körde på gå in var 5e minut så jag låg och läste min bok istället.

Laia kom hem efter att ha träffat Violetta(hon åker hem imorrn) hon tvingade med mig till puben för lite internettid. Hon letar ju jobb som nanny i London så hon mejlar och håller på. Jag försöker få igång min blogg här igen. OCh kollar på lite fotbolls VM såklart!


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback