Senaste Inlägg

back to england

Kära vänner, nu är det dags att lämna sverige igen! Det är blandade känslor om jag ska vara ärlig. Vill inte lämna allt och alla för att åka och jobba 6 dagar i veckan och gå upp 7 varje morgon. Samtidigt känner jag mig inte klar där borta, har 3 helgen kvar med Beccy och Josefin och har en känsla av det tiden kommer gå fruktansvärt fort. Men på samma gång är 1 månad en lång tid. Har varit med Johan nästan varje dag så det kommer kännas väldigt tomt att inte ses på 31 dagar igen.

Bara så ni vet så har jag INTE internet föränn den 21a Juni. Är lite irriterad, men finns inte mycket att göra. Ska försöka hitta internet så jag kan se bröllopet på lördag i alla fall. Sedan har jag mitt Exam på onsdag, är lite nervös faktikst. Önska mig lycka till.

Veckan hemma har varit toppen, har hunnit med massa saker. Studentmottagningar, träffat mormor och morfar & farmor och farfar. Tiden har gått fort, men det känns ändå som att jag varit hemma ett ganska långt tag.

Det här inlägget var lite rörigt men Både Johan och Filippa är här, jag ska packa och duscha och åka inom en timme. Helst om 40 minuter. Så jag har lite bråttom. Men jag kommer sakna er, och jag ska försöka skriva och gå till puben lite oftare. Kanske redan imorrnkväll. För då har jag internet. Nu måste jag verkligen gå. Landar vid 8 ikväll. Puss och Kram

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback