Senaste Inlägg

BBQ

Idag har varit en rolig dag:) Åkte till Oxted vid 11 och gjorde lite saker. Sedan mötte jag upp Josefin och Beccy vid Morrissons. Vi köpte en Orkideé och dricka till BBQn. Jag och Beccy köpte någonmango drink. Vi köpte hallon och gjorde en härlig drink av det hela med apelsin och is också. Sjukt gott vill jag lova. Klockan 1 började det hemma hos Lucy(min engelskalärare som har ordnat det här för alla au pairer). Där fanns massa god mat. Det var couscous med grönsaker, hamburgare, kykling, grillade paprikor, majskolvar, jordgubbar och massa annat mums. Det är så synd att man blir mätt fort. Efter maten satt vi mest i gräset och pratade och efter ett tag drog Steven fram ett spel som vi körde. Även Lucys barn var med efter ett tag. Helt enkelt en toppendag men sol sol sol. Varmt kan man ju knappt kalla det. Hett och kladdigt skulle jag säga. Men man ska väl inte klaga.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback