Senaste Inlägg

i england regnar det

Nu är jag tillbaka till slita och arbetarnas land. Klockan ringde kvart i 7 imorse och det var tungt. Har ju sovit till typ 11 på mornarna senaste veckan. Men jag kom upp. Och sedan bar det av till skolan. Var inte sådär jätteroligt om jag ska vara ärlig. Ibland känns det som att det är för lätt. Kul att träffa folk igen, men det vi går igenom känns som man lärde sig när man gick i 5an typ. På onsdag har jag mitt exam så är lite nervös.

Dagen gick fort, jag och Laia tog barnen på en promenad och sedan var det plötsligt middagstid. Så fort alla barnen låg i sängen drog jag och Laia hit, Red Lion. Räddaren i nöden. Internet. Plus att vi har fotbolls VM på en stor tv framför oss. Härligt va? Vi ska väl hänga här till kanske 10 eller nått. Vi ska ju upp i ottan som vanligt så det är bäst att få sig lite sömn.

Tänkte lägga upp några bilder från lite olika studenter jag var på, var ju på sammalagt 5 mottagningar. Älskar sånt, god mat och träffa massa släkt och kul folk. Riktigt nice.

Sen lite kort från när vi var ute. Vi skulle med ett lite större gäng till Sommar men det slutade med jag Tobbe och Felicia på Pure.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback