Senaste Inlägg

mys på ängen

Nu har jag och Laia precis varit på en kort promenad. Vi satte oss på sluttningen på ängen och tittade på solnedgången. hade tyvärr inte med mig kameran! Det var fortfarande varmt ute och nu känns det verkligen som sommar på riktigt. Dagen har varit skön. Jobbade knappt något. var ju i skolan och sedan åkte Dolores på mammaklubb så jag låg och solade i 1 ½ timme. Det är så varmt och skönt. Men ändå så har jag ingen färg alls..

Imorse ramlade också min ena platta ur. Alltså en grej med tandställnignen. som tur var så var det den längst bak, och tråden är inte ihakad där just nu. Men det var lite läskigt att hitta en bit metal i munnen. Och nu är jag orolig att fler ska ramla ut. Hoppas inget händer förän jag är hemma och kan fixa det snabbt och lätt. Nu blir det chillpill en liten stund och sedan sovaaaa!!


såg i och för sig typ ut såhär

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback