Senaste Inlägg

nyduschad

Det märks att det är midsommar på MSN. Jag har 2 vänner online varav en är Josefin och hon är ju också i England. Alltså sitter bara en av alla mina vänner på datan under midsommar. Men det är bra. En sån här dag ska man vara utomhus och ha roligt, äta god mat, grilla och ha det askul. Jag har i alla fall legat ute mest hela dagen. VId 2 kom Josefin med Jordgubbar, hon tyckte vi borde fira lite i alla fall, även om vi inte är hemma. Så det blev jordgubbar med mjölk. Sedan låg vi ute i solen och pratade. Skönt!

Ikväll ska vi försöka hitta ett kareokeställe. Vi är lite trötta på vanlig pub men vill inte ut ikväll. Så en pub med lite extra sväng passar ju super en dag som denna. nu ska jag skära upp ett äpple, barnen kommer om 30 minuter. 

 

Nu loggade en tredje person in!


1 Kommentarer

Var med i min tävling om att vinna en fin och unik bloggdesign! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback