Senaste Inlägg

shit 2 veckor

kan inte fatta att jag ska hem om 2 veckor. det är helt sjuk! jag minns det som igår när jag satt hemma i köket och var jättenervös över att åka hit. Nu är min tid som au pair snart över och jag kommer återgå till den vanliga vardagen som jag egentligen inte vill tillbaka till. Börjar bli lite ledsen när jag tänker på det. ja jag vill lämna familjen, men blir ledsen när jag tänker på allt jag gjort här. träffat nytt folk. alla gånger vi gått ut, varit i london, Laia, Beccy & Josefin, alla andra au parier, Adrian och Alex, bara allt. Jag vet att jag klagat många gånger men det har verkligen itne varit tråkigt att åka hit. det är inget jag ångrar eller kommer ångra. Helt klart ett toppenbeslut. Sen att familjen kunde varit bättre det är ju inget jag kunde göra åt saken.

1 Kommentarer

Postat av: M o F den 2010-06-30 @ 18:57:55

Hej Stina det var längesen vi svarade på Kommentar från

dina maeil.Det var fantastigt är det bara 2 veckor kvar till du kommer hem det kan väl inte vara så roligt att åka ifrån alla dina upplevelser som du varit med om.Kommer du inte att sakna familjen och barnen samt alla kompisar som du har fått ? Men du får väl hålla konten med dem i fortsättningen Så du kan ta med farfar osh åka ut i vården och hälsa på dem Ha det så bra med kramar från M o F


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback