Senaste Inlägg

adrian och jag

Hej hej igen. Hemma från Engelskan och har redan hunnit mata Adrian och håller på att grilla korv till lunch. Idag är Pedro hemma. För Dolores behövde sova när jag var i skolan, men han jobbar så jag får ändå inte ledigt. Vilket inte gör något. Vet inte om Dollan ska på Mammaträff idag, men ska hon det har jag lite hemliga planer som jag inte tänker säga. hihi!! Nu vill ni allt veta va ;) Annars blir det bara jobb jobb jobb hela dagen. Men alla hemma jobbar eller går i skolan ändå så det spelar ingen roll. Har inte träffat Laia sen i Fredagskväll så ska bli skoj när hon kommer hem idag klockan 4. har nästan läst ut min bok också. Så nu har jag bara 2 kvar, vilket betyder att nån måste ta med sig böcker till mig. jag vill ha hit Snabba Cash.


1 Kommentarer

Postat av: Bosse den 2010-03-08 @ 14:39:08

Det är klart att alla jobbar här också, det är liksom vardag. Om du inte hade åkt till England hade du väl stått i DT'n nu, eller något liknade.

Kul att du hinner läsa en del. Du får väl be Johan ta med sig en bok när han åker. Jag har nog Snabba Cash hemma. Eller så köper du en bok på engelska, för träningens skull.

Ha en fortsatt bra dag!!

Kramar // Pappa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback