Senaste Inlägg

amazing


klockan är 20 över 7 och barnen sover. Vi har börjat en ny rutin som den här nattnannyn hade. Så vi börjar med den nu så kanske det är lättare när hon kommer. Det betyder att barnen ska badas klockan 6 och sova klockan 7. Nu antar jag att dom kommer vakna nån gång här snart igen och inte sova till 7 imorrn som dom egentligen ska. Gud vad underbart det skulle vara om detta fungerade. det betyder betydligt tidigare kvällar för mig. helt seriöst. jag kan ju göra nästan vad jag vill på kvällen om det skulle vara såhär jämt. Men ska väl inte ropa hej för tidigt. hmm!

God middag ikväll, fisk och så. Jag trivs med maten faktiskt. och idag är det trevlig stämning Dolores är glad och kollar på när Laia och Nico spelar spel. jag tror Nico är superglad för han har inte fått så mycket uppmärksamhet förut för barnen har tagit så mycket tid. Så den här nya rutinen är super på alla fronter, förutom att Pedro nästan aldrig kommer få se sina små ungar för han kommer hem senare än 7.. jag känner mig glad över detta i alla fall!

1 Kommentarer

Postat av: Liiv den 2010-03-09 @ 16:16:03
http://liivahliin.blogg.se/

Vilken sötnöt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback