Senaste Inlägg

barnen sover

Barnen sover nu, eller har i alla fall lagt sig i sangarna. Dom ville inte att jag skulle lasa nagot, det gor inte mig nagonting. Men dom verkade lite blyga for mig, i alla fall tjejen, Charlotte, jattegullig. Men dom kanner ju inte mig sa det ar inte sa konstigt. Nu ska jag borja leta natt att kolla pa tvn. Och farmor och farfar, jag ska svara pa eran kommentar antingen sent ikvall eller sa fort jag vaknar imorrn. Jag sitter pa familjens dator nu, och dom har inte dom 3 sista bokstaverna i alfabetet, och det ar lattare att svara med dom bokstaverna. 

Dagen var trevligt, jag och Josefin drog till High Street Kensington for att se pa bio. Vi sag "The girl with the dragon tatoo" eller "Man som hatar kvinnor". Kul att se en svensk film pa bio har. Och jag alskar den filmen. Efter det at vi middag pa en liten mysig restaurang, jag at pasta carbonara. Sen drog vi hem och jag gick typ pa toa occh pratade med pappa en liten stund, sen drog jag hem till Beccy, eller hon ar ju inte har. Men aa. Nu ska jag kolla om dom har nagra flingor ar lite hungrig, vi at ju middag klockan halv 5. Inte sa konstigt da.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback