Senaste Inlägg

bioooo

Kom precis hem från filmen. Alice i underlandet var slutsålt när vi kom så vi tog Shutter Island istället. Inte klagar jag, jag ville typ hellre se den , hihi! Så vi köpte biljetterna för typ 9 pund. Sedan gick vi i lite affärer. Jag köpte ett par Solbrillor från FCUK för 15 pund. Ordinarie pris var 45 pund. KAP! Plus att det ingick ett fodral till dom.

Och nu till filmen, den var 2 timmar lång och jag älskade den. Verkligen superbra tycker jag. Jag gillar den här sortens film. Lite psykologisk och man går därifrån och är förvirrad och asnöjd med att man köpte biljetter till den. Helt ärligt gå och se den. Verkligen sevärd.
 
Jag har inte ätit nån middag utan bara Godis, så jag är bara lite hungrig och mår mest illa. Så vet inte hur jag ska lösa situationen?! Tror jag bara ska göra lite gröt och äta macka eller nått. Så skriver senare igen :)ska ringa majken nu!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback