Senaste Inlägg

dålig kväll

Igår var sämst. Vi åkte till West Kensington och när vi väl var framme så var stället vi skulle till stängt. Snark. Men jag brydde mig inte så mycket om jag ska vara ärlig. Så vi åkte hem och jag var hemma 20 i 2 och låg i sängen typ 2. Hur skönt som helst faktiskt. Har inga bilder från igår och ni förstår nog varför. Nu ska jag äta frukost och sen dra mig in till London så småningom. Vill att nån av sollentunafolket ska vara här. Känns lite tomt utan alla. Nu : Gröt

3 Kommentarer

Postat av: felicia den 2010-03-13 @ 12:23:34

vi kommer 26 aprrrrilll :D:D

Postat av: Bosse den 2010-03-13 @ 17:47:25

Mamma och jag kommer 22-25 april. Biljetterna är köpta idag!

Kram // Pappa

Postat av: Johan den 2010-03-13 @ 17:55:25

och jag kommer den 8e april! om du inte visste det hehe :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback