Senaste Inlägg

dating

har kollat på Dating in the Dark. Filippa du skulle ju vara med ;) Nej jag tycker nog det var bra att du inte var med. Gud så hemskt det var. Först var en tjej jätteintresserad av en kille och det klickade och dom pussades och hade det mysigt. Hon skrev ett brev till han och sa att hon kände sig trygg med honom och massa fint. Sedan när dom fick se varann så ville hon inte ha med han att göra längre. Hur sorgligt är inte det? Han var väl ingen skönhet men liksom helt okej såg han ut. Och passar man ihop på alla andra plan vad spelar det då för roll :S fattar ingenting. Rätt kul att se på men hemskt ändå. En kille började till och med gråta för han visste att hon inte kom till balkongen på grund av utseendet.
 
Men jag tycker ändå ni ska se ett avsnitt. Det går på tv i Sverige men who cares? inte jag. Jag kollar på kanal5.se

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback