Senaste Inlägg

duktig flicka

Åh herre gud vilken jävla morgon! Klockan ringde och jag gick upp och gjorde det jag alltid gör så tidigt på morgonen. Efter det fick jag ryck och kände: Gud vilken bra dag! Jag var jättepigg fast jag bara sovit 7 timmar. Så nu har jag bytt lakan, damsugit och dammat i rummet. Toan kommer senare för rengöringsmedlet var slut just nu! Jag har också stoppat in mina handukar och lakanen i tvätten och efter det strykt och vikt min egen tvätt som jag tvättade för nåra dagar sen. Jag väckte nyss barnen och klädde på dom fina kläder. Och nu leker dom glatt i sina skuttsaker. I eftermiddag ska jag ut på en springtur. Känner mig mycket piggare än dom andra dagarna. Och det är nog just för att jag gjort något idag. Och klockan är bara 10! Snacka om att vara effektiv. Känner mig mycket duktig. Om en timme är det matdags för barnen, innan dess ska jag väl slappa vid datan bara. Finns inte så mycket annat jag kan göra just nu faktiskt. Vi hörs sen igen!
 


1 Kommentarer

Postat av: mamma den 2010-03-18 @ 17:48:02

Vad duktig du är, du ser att om man gör saker blir man piggare.

Tänk vad skönt att få sova i rena lakan, härligt./puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback