Senaste Inlägg

färdigsprungen

Nu har jag sprungit, gjort mina övningar och sist men inte minst duschat. Känner mig mycket duktig. Men idag tog det bara 25 minuter att springa den biten. Jag tycker fortfarande det är lite för kort. Men jag vet inte hur ja ska få till slingan lite längre. Men det är ju bättre en ingenting eller hur :) Så blev jag så himla hurtig så jag tänkte damsuga golvet i mitt rum, men såklart så är damsugaren på lagning så det får bli en annan dag.  

Nu ska jag försätta kolla på Dating in the Dark och mysa i Soffan. Laia sitter bredvid och kollar på nått spansk, som alltid. Lilla vännen hon kollar inte på något som är på engelska. Jag ska säga åt henne att se på nått annat nån dag !! hihi!

2 Kommentarer

Postat av: Bosse den 2010-03-11 @ 17:39:16

Du skriver om en dammsugare, inte damsugare. Viss skillnad!

Du ser väl bara svenskt eller svensktextat, så du är väl inte mycket bättre än Laia?

Kramar // Pappa

Postat av: morfar den 2010-03-11 @ 23:04:28

Hej Stina

Tycker du att träningsrundan är förkort ? Då kan du väl springa 2 eller 3 ,4,5 kanske flera varv ingenet är omöjligt ju flera varv bättre träning Ha deet så bra hälsningar med kramar Råda


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback