Senaste Inlägg

fäst vid dig

Jag undrar när dom ska börja somna? Ni som redan haft barn när brukar dom somna och sova hela natten vid vilken ålder bör detta ske?? Vill också veta om jag kommer få se dom krypa, när brukar dom börja göra det? Det är jätteroligt att se dom utvecklas. bara på dom 3½ veckorna jag har varit här har dom lärt sig massa. Dom sitter ganska bra nu och håller i mat väldigt bra. Dom kan rulla åt båda hållen och Adrian kan nästan nästan rulla tillbaka. Man måste hjälpa till lite på slutet. Alex åt ingen mat alls och hade munnen stängd och totalvägrade stoppa nått i munnen, nu öppnar han också munnen och äter glatt. ja inte lika glatt som Adrian men nästan! trodde inte att jag skulle bli så fäst vid dom. Visst dom är JÄVLIGT jobbiga, men när dom inte skriker och när dom sover är dom ju små söta änglar. Och i helgen när jag var ledig kom jag på mig själv med att jag saknade dom lite. Är det inte rätt sjuk?? Fast titta så fin:)

Hur kan man inte tycka om honom? även om han skriker 40 % av dygnet. Men i alla fall.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback