Senaste Inlägg

fredagsmys

Har ätit middag nu och efterrätt, pajen blev mumsig mumsig och det blev lite över vilket betyder att jag nog tar en bit imorrn igen. Dolores var lite fräck och frågade om jag kunde vakta barnen imorrn bitti när hon skulle till banken. Men jag sa att jag var tvungen att sova och inte ville gå upp klockan 7. Det var okej! det är ju trots allt min enda lediga dag så kände att jag hellre säger det. Nu blire lite chill och om en timme hämtar Josefin mig och så drar vi till Puben. Är rätt trött så får se hur länge jag vill vara kvar. Skulle vara skönt att vara hemma. Laia ville inte följa med, lite synn för skulle vilja hänga här med henne också. Men det får väl bli imorrn på morgonen innan jag drar iväg nånstans. Hon frågade om jag vill följá med hennes kompisar ut nån gång och sen sova hos hennes vän i London. det verkar askul. Men det kommer typ inte ske föränn om 1 månad. har mycket att stå i nu närmsta helgerna.

Nej ni nu hörs vi kanske inte föränn imorrn igen, beroende på om jag har nått att skriva ikväll. Vi får se helt enkelt. vad gör ni andra ikväll???

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback