Senaste Inlägg

full

Nu är jag otroligt mätt. Och jag åt bara sallad och en liten bit paj. Men det lägger sig nog snart igen. Barnen ska sova nu. Adrian är gullig och sover redan men Alex skriker och skriker och skriker. Jag verkligen längtar tills han lär sig sova ordentligt. Men Nattnannyn Yvonne kommer ju hit om 5 timmar. Får se hur det går. Klockan halv 3-3 har jag ledig tid, då ska jag först springa och göra mina övningar och sedan om jag hinner gå över till beccy en stund. Men nu ska Dollan åka och handla DRA PÅ TRISSOR, och då måste jag vara hemma så ska kolla lite på datan och sådär, finns inget annat jag kan göra faktiskt. Måste spara mina böcker till spanien så kan inte läsa. Men Laia är här så det är lungan :)

Såhär ser entren ut, dom borde tvätta trappan. Jag skulle lätt göra det för 20 pund. Men nu ska dom ju flytta så dom bryr sig väl inte antar jag.

2 Kommentarer

Postat av: miklof den 2010-03-18 @ 14:00:41
http://frootie.blogg.se/

ska dom flytta?!

Postat av: Barbro Mellgren den 2010-03-18 @ 14:41:11

Oj, nu var det länge sedan jag följde dina öden och äventyr.

ett sådant stort hus du bor i, nästan slott?? och ni ska flytta till ännu större???

Du verkar klara barnen bra och engelskan, tror säkert du klarade den avancerade nivån på provet, du är så ambitiös och det är några månader dit!!



Kul att följa dig så här på avstånd. Må så gott och Lev väl!!



Kram Barbro


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback