Senaste Inlägg

godmorgon

Nu är Dolores och simmar, hon behövde börja träna ryggen lite smått för hon har problem efter sitt kejsarsnitt eller nått sånt. Det betyder att jag är ensam med dom små. Just nú sover dom vilket är skönt. Solen skiner idag också och det ser så varmt ut. Tror jag ska ut och gå med barnen sen det kommer bli skönt! Annars tror jag denna dag kommer bli som alla andra dagar. typ. Somnade innan 11 igår hursomhelst, asskönt så har sovit ungefär 9 timmar inatt. Det behövdes vill jag lova.

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, hra läst hela morgonen så känner att jag vill göra nått annat. Ska nog gå upp och klä på mig och borsta tänderna innan barnen vaknar så jag känner mig lite fräsch i alla fall. :)

1 Kommentarer

Postat av: Bosse den 2010-03-05 @ 12:00:31

Låter som en skön fredagsmorgon.

Och nu är det helg igen, tiden går väldigt fort.

Du har inte skrivit nått om vilka planer du/ni har inför kvällen och helgen. Händer det nått roligt?



Här i Stockholm har vi en strålande vinterdag. 4-5 minusgrader, solsken, vindstilla och massor med snö. Våren känns rätt avlägesen!



Kram / Pappa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback