Senaste Inlägg

godnatt

Sista dagen imorrn innan spanien. Och hur ska ni överleva en hel vecka utan mitt bloggande?? huuu! Nu kommer inte klara er länge.. Har ju inte internet där. Men om jag har lust kan jag skriva på Word en liten bit varje dag, och sedan när jag kommer hem lägga upp i bloggen med tillhörande bilder. Så vet ni i efterhand vad jag gjort och så.

Kvällen har spenderats med Pappa i telefonen mycket prat om pengar. Och jag har mer än jag faktiskt trodde så mår ganska bra just nu. Ingen anledning för mig att snåla. höhö! Sedan drack jag och Yvonne te och pratade ett tag och nu ska jag gå upp och sova. Är hetl förstörd. sådär knäpp i huvet liksom. Imorrn ska vi klockan 9 ut med barnen till parken och vi ska fika och spendera lite tid med varann innan hon åker hem. Rätt kul att hon är 43 och vi är bra kompisar. HAHA! Men det är nog bara för att hon avbelastar mig så mycket här också. Vi förstår varann för vi får båda slita rätt mycket. SKönt att någon förstår.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback