Senaste Inlägg

härligt

En glad morgon där alla skrattar och inte gnäller. Dollan är piggare för dom sov i 4 timmar i sträck inatt. jag gjorde slut på flingorna imorse så jag hoppas hon köper fler till imorrn. Om 20 minuter ska vi sätta som små för att sova då ska jag spendera tiden med att kolla på nästa avsnitt av "dating in the dark". Spännande!!! Dolores börjar göra mer nu. Minns inte när hon bad mig om ett glas mjölk senast. Hon tog till och med ut purérna till Lunchen helt själv, utan att be mig göra det. helt otroligt. Med det menar jag att det märks att hon blir piggare och piggare. Men om en vecka kommer sovtanten som hon ska pröjsa 15000 kronor för och då kommer det bli ännu bättre tider! Ser jag mycket fram emot.


1 Kommentarer

Postat av: Bosse den 2010-03-11 @ 10:21:32

Härligt att läsa att allt blir bättre och bättre och att du/ni känner er piggare. Det verkar finnas hopp om en riktigt fin tid framöver.

Vad har ni aupairare på gång i helgen då? ..och jag har inte sett ett bakverk på bild på länge, har du tröttnat på att äta?

Kram // Pappa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback