Senaste Inlägg

jag tog en springtur

Har precis kommit tillbaka från springturen. Det var tungt idag. Men det var skönt med frisk luft och få bli svettig och känna sig andfådd. Det hjälper verkligen mot trötthet. ja jag vill fortfarande vila. Men har 1½ timme till ledigt så hinner det med. Nu ska jag äta en banan och gå och duscha. Sen ska jag relaxa lite. Adios!

Helt slutkörd. Fast hade velat springa 20 minuter till så hade det blivit 45 minuter, hade varit mer lagom. Men håller fortfarande på att väcka musklerna, måste göra det sakta så dom inte får en chock liksom.

2 Kommentarer

Postat av: Mormor o Morfar den 2010-03-19 @ 17:34:22

Hej Stina det är rätt som du gör ,spring och håll dig i god trim det är bara bra för kroppen och du blir inte als så teött som du säger att du är ,mendet får väl inte vara så mycket nattsudd som du säger Nej ut och hoppa o spring det är bra för en trött kropp ha det så bra många kramar med hällsningar från oss bland rådjuren på vägen

Postat av: Patrik den 2010-03-19 @ 17:45:13

Oj vad hurtig du har blivit ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback