Senaste Inlägg

kina och film

Kom nyss hem från Beccy. Vi myste framför film och åt Kinamat. Det smakade fabulöst. Filmen hette Office Space och var väl ingen höjdare. Jennifer Aniston hade inte ens en stor roll :P Det ska jag åtgärda nu genom att kolla på vänner före sängen ropar på mig. Eller rättare sagt jag ska kolla på det i sängen. Men vill somna tidigt för ska upp 7. Fast det gör inget om jag är trött imorrn. Vi ska nog gå på bio. Jag vill se Män som hatar kvinnar, Shutter Island eller Alice i Underlandet. Men vi får se vad vi tar. Godnatt vi hörs imorrn!


2 Kommentarer

Postat av: Mormor o Morfar den 2010-03-14 @ 09:51:12

Hej Stina Det var tidigt som du är att skriva Söndagen ligger i sin linda ännu och ja tror inte att dina föräldrar har öppnat sina ögon än på flera timmar .Det var väldigt vad Kinamat du äter Du kanske snart blir kines vem vet hur går det, springer du 2 runder än som ja meilade tilldig att du kunde göra när du tykte att banan var för hort.Håll i gång bara det ger styrka Ha det nu så bra med många hållsningar och kramar från oss i RÅDA

Postat av: Miks den 2010-03-14 @ 16:22:06
http://frootie.blogg.se/

har dom karamellkungen där? hiho


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback