Senaste Inlägg

kvällsmys

Kvällen har varit skön. Har precis badat och läst ut min bok :) vilket i och för sig inte är bra. för nu har jag bara 2 böcker att läsa på 4½ vecka. och jag ska till spanien, får gå och köpa en engelsk bok eller kanske låna på bibblan om dom har nått bra där. Jag menar dom lär ju också ha självbiografier i england och inte bara i sverige. Efter badet tränade jag på badrumsgolvet. Uhh jobbigt men mycket skönt. tränade Mage, rygg, armhävningar, plankan, en benövning och trasdockan(från flow) allt det 3 gånger. Tänkte om jag gör det varje dag utom på helgen så kan jag varje vecka öka antalet med 2, så nästa vecka gör jag 12 x3 på allt. Sen ska jag springa när jag är ledig på dagen nån gång, för vågar inte springa när det är såhär mörkt. Efter träningen så duschade jag och nu sitter jag i soffan.


Har inte ätit en enda onyttig sak idag, bara en ahlgrens bil för den bara låg där. nej juste åt 4 kakor på engelskan också. men äsch det var med havregryn i så det kan ju inte så farligt. Nu funderar jag på att kanske äta lite gröt igen ikväll! men får se får se. Jag har inte så mycket mer att skriva för tillfället. Ni kanske tycker jag skriver för mycket ointressant ?!


Vill till New York!!!

2 Kommentarer

Postat av: Patrik den 2010-03-08 @ 23:13:19

Skriv på du.. men svara på kommentarer ibland också, kan ibland vara roligare än att läsa ett inlägg då det blir lite mer av en konversation. Självklart är bloggen mest till för att du ska skriva vad som händer!



Funkar svt play och tv 4 play i England?

Postat av: Mormor o Morfar den 2010-03-08 @ 23:24:19

Hej Stina Du frågade om vi tyckte att du skriver förmycket ja du skriver mycket och det är bara trevligt för vi kollar dig fera gånger om dagen och nästan alltid är det något nytt som du berättar så fortsätt du att skriva Det var väl bra om hon skaffar någon som hjälper till då kanske du får mera ledigt Ha det nu så bra sköt om dig hälsningar och kramar från oss i Råda Ps .Vi har hatt soligt och vackert väder nu några dagar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback