Senaste Inlägg

last night

Nu ska jag snart in till London, och idag ska vi ta oss till Totally Swedish - börjar bli riktigt sugen på leverpastej alltså. mm. Och tunnbröd såg jag också att det fanns, Men vi får se vad det kostar och sådär vill ju inte lägga ner hur mycket som helst på bröd liksom. Igår kom vi hem innan 3 vilket var hur skönt som helst. Men vaknade typ 9 iaf men somnade om så kanske har sovit 5-6 timmar i alla fall. Är lite trött men ikväll ska jag inte göra något så det är lungt. bara jobba och sedan sova tänkte jag.

I alla fall, igår så åkte vi till Croydon och skulle till Tiger Tiger, men det var tydligen 21års gräns så de sket sig. Vi gick då till stället blevid som hette typ Lloyd eller något. Men det var inte så roligt där så vi gick och provade på Tiger igen och då kom vi in haha. Men det var väl sådär så vi åkte vid kvart över 2 typ. Mycket skönt.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback