Senaste Inlägg

london calling

Idag har jag handlat lite. Hängde på Oxford Street och var inne i massa affärer men handlade ändå bara från H&M, skäms lite. Men där var jag först. Och sen blev jag snål. Menmen är ju inte sista gången jag ska in till London så känner mig inte så dålig i alla fall.
 
17pund

19 pund

9 pund

10 pund. Jennifer Aniston Collection, 5 st filmer. Vilket kap! plus att jag gillar henne ;)


Nu ska jag upp och bada, och sen glida över på movienight hos Beccy. Vi ska beställa kinamat och mysa. Men jag vill hem hyffsat tidigt för ska jobba på morgonen istället imorrn. Så ska upp klockan 7. Ringde hem till mor och far nyss, dom retades med att dom åt god mat och att jag störde. :( taskigt.


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback