Senaste Inlägg

lungn kväll med mkt tv för min del

Nu har jag haft ett långt samtal med min mor och far. Det var trevligt. Disskuterade min hunger men fick inget direkt svar på hur jag ska lösa det. Vill ta mig till totally Swedish och köpa mig lingongrova och leverpastej. Fy vad gott. Det känns som jag skulle vilja ha nu.

Jag längtar tills johan kommer hit, det är om typ 5 veckor. det kommer bli super,. Även om det är så himla dyrt. Men jag ska vara lite extra generös den helgen han är här. Det är ju trots allt mitt fel att han måste hit. eller måste och måste. Vem vill inte till London? :) hehe.

Idag har solen skinit som alla andra dagar vilket har varit underbart. Har dock knappt varit ute, bara en kortis när vi vägde dom små barnen. varmt och skönt, tänk när man kan gå i kortbyxor. Även om det nog dröjer en månad eller så. Men snabbare än hemma, stackars er!!!!!Snö och slask och elände, mot mitt torr mark strålande sol och blommor på marken.

Kvällens planer:
                       - Äta något så jag står mig hela kvällen
                       - Kolla på massa How I met you mother
                       - Somna innan 11? kommer jag kunna det
                       - Eller ska jag kolla på Hannah Montana?

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback