Senaste Inlägg

matproblem

Kvällen är redan ledig och jag har ingenting att göra! Oj tror det är första gången sen jag kom hit som jag känner, jahapp vad ska jag göra nudå. kanske bara ska gu och bada och läsa lite, sen äta mitt kvällsmål som jag har gjort för vana att ta. Och sedan gå och lägga mig och kolla vänner. Det låter bra tycker jag!

Det här med maten här borta. Jag vet inte varför men jag är hungrig/sugen hela tiden. Vi äter bra mat och jag blir väl mätt. Men här får man bara en portion och sen är det liksom slut. Och jag äter ändå mer än dom andra så vill inte be om mer. Detta gör att jag blir snabbt hungrig igen efter någon timme eller två. Då tar jag något att äta. typ ett äpple, flingor eller typ choklad. Detta är inte bra. Jag småäter hela tiden och känner mig konstant hungrig. Igår kunde jag knappt sova för jag kände mig tom i magen liksom. jag älskar flingor med mjölk nu förtiden men hemma äter jag ju med yoghurt, så det mättar ju inte lika bra här. kanske därför jag är hungrig när jag ska sova fast jag ätit nått mellan middagen och natten. Hmm bara tankar!!! Behöver en ordentlig måltid med 2 portioner om man behöver.

3 Kommentarer

Postat av: Elin den 2010-03-04 @ 15:14:09

Jag kände Smulans kattungar sparka idag, så dom kommer om typ 2 veckor :D

Postat av: Anonym den 2010-03-04 @ 15:15:46

Shit den där katten ligger i

Postat av: mik den 2010-03-05 @ 18:59:28
http://frootie.blogg.se/

haha alltså ska det här bli någon matblogg eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback