Senaste Inlägg

Mätt

Jag är så mätt att jag dör, Laia gjorde en asgod fiskpaj. Det låter jättevidrigt, men mums så gott. Det var fisk och ägg och potatismos och sådär. För en gångs skull så var vi fullt bord vid middagen. Pedro kom hem tidigt så han åt med oss idag, och så Yvonne såklart. Hon är från Scottland så tyvärrr så har jag lite svårt att förstå en del. Får säga va många gånger i rad. Hon är inte alls som jag tänkt mig, men det här blir säkert bra. Det enda är att jag inte gör nått. Jag mest sitter och tittar medan hon gör det jag normalt gör. Men jag ska fråga Dolores om jag måste gå upp 7 imorrn eller om jag kan få lite sovmorgon när hon ändå är här. fast känner på mig att hon kommer vilja att jag ska titta på så jag vet vad som ska göras annorluna. Snark!

Nu har jag en hel ledig kväll framför mig, och vad ska jag göra då? Ingen aning faktiskt. Är redan uttråkad. Har ingen att ringa heller. Dom 3 jag normalt ringer till är på samma skiva. Ska ringa mor och far, dom är ju inte där hursomhelst. Sen ska jag kolla på mera Hannah Montana. Största Nörden jag vet, men jag tycker det är roligt hehe.

1 Kommentarer

Postat av: Mia den 2010-03-19 @ 15:25:38

Du kan ju ringa mig ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback