Senaste Inlägg

middag

Jag blir galen på dessa ungar när dom bara skriker och skriker, idag var inge roligt alltså jag höll på att dö ett tag. Skönt att jag själv inte ska ha barn på många år!!!!!! hade aldrig orkar det i den här åldern. Jag avråder från det. I alla fall tvillingar. Nu har jag gjort middag, ee sallad och paj. Så gjorde inte så mycket mer än att sätta in i ugnen. Kvällen känns seg och det regnar bara, ska sova tidigt ikväll behöver det. Och det här Yvonne sista kväll, så det blir lite tråkgit. Har varit kul att ha henne här. Hon köpte choklad till mig idag också. Mycket trevligt. Så har mycket choklad att trycka i mig nu! HOHO!!!

1 Kommentarer

Postat av: Patrik den 2010-03-26 @ 00:22:10

Tror jag förstår känslan med skriket. Satt på tåget idag och en unge skrek hela vägen från centralen till sollentuna. Man blev ju galen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback