Senaste Inlägg

mina bebisar

Sov 9 ½ timme inatt, mycket skönt. Nu om 30 minuter har jag ledigt. Skulle springa tänkte jag men det regnar nu så skiter nog i det. Men är ändå trött efter babysimet. Det är nått med kloret som gör en så himla sömnig och seg bara. Så jag ska nog börja läsa mig bok och bara ta det lungt.

Om bara 4 dagar drar jag ut i vildmarken och ska förmodligen lida i en vecka. Pedros son ska dit också. Han är också 19 år. Jag ber till Gudarna att han är rolig så har jag någon att umgås med. Han pratar också bra engelska så det går att ha ett ordentligt samtal med honom. Nån att spela kort med som inte är 7 bast liksom. Så håll tummarna att han är social!

Nuuuu:


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback