Senaste Inlägg

nya på engelskan

Hemma från engelskan, det var 4 nya au pairer där idag. Shit vad trångt det var runt vårat mysiga lilla bord. En hade med sig en hel äppelpaj och satt och mumsa utan att bjuda någon. Det var lite lustiga människor. Men jag känner dom inte så ska itne uttala mig. Killaau pairen var där också. Tycker fortfaranade att det är intressant att han är au pair näe han är kille. Fast vadå vi lever i en modern tid. Det är så himla bra väder idag. Det känns nästan som sommar förutom att det blåser lite mycket. Hade det varit vindstilla hade man typ kunnat skippa jackan. Nu ska jag väl göra nån slags lunch och barnen ska sova om 30 minuter. JOBBIG DAG FÖR MIG, nej inte ett dugg.
Pappa, jag har betalt engelskan nu och tagit ut 90 pund så du vet!

1 Kommentarer

Postat av: Patrik den 2010-03-15 @ 15:53:32

Vi har faktiskt också strålande sol idag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback