Senaste Inlägg

onsdag redan

Hemma från skolan igen och har precis ätit lunch, det var inte så gott. Vi åt Sweet potato och kyckling. Kycklingen var god men potatisen bllev för mycket efter ett tag faktisk. Och den enda såsen dom har här i majonäs. Vilket i längden inte är så himla superbra. Men men kan inte äta torr kyckling utan nått till. Så har inte så mycket att välja på. Det kommer väl få sina följder..

Just nu ska Dollan duscha och se ska vi lägga barnen för att sova i 2 timmar. Så just nu gör jag ingenting sitter och kollar runt på datan lite. är väldigt trött fast jag somnade halv 11 och vaknade halv 8. Jag har ju sovit jättelänge.

Oj vad fin jag är. Så här skoj har jag. Jag bjuder på dom!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback