Senaste Inlägg

ont det gör ont

det gjorde ont att väcka löparmusklerna till liv igen. Men jag gjorde det och det var faktiskt skönt efter ett tag dåra! Men det var en rätt så kort rund var hemma efter en halvtimme bara, vilket kanske var bra med tanke på hur lite jag tränat på sista tiden. Men när jag kom tillbaka så gjorde jag mina övningar så nu är jag helt slutkörd. Kommer nog ha träningsverk imorrn.. Fast det är ju faktiskt skönt att ha!
Oj nu blir det svårt för dom lite äldre i läsarskaran, den belv väldigt liten och jag ber om ursäkt. Här var min springrunda, jag började vi det röda krysset och sprang mot klockan tillbaka igen. Ska nog ta barnen på den rundan nästa gång jag går med dom.

Dolores är ute med barnen just nu och jag ska rosta grönsaker, men Beccy ringde nyss och ville hänga. Så hon kommer hit samtidigt som jag ska rosta saker. det blir trevligt att umgås med någon såhär mitt på dagen och vara ensam hemma. Lyxigt sörru! Nu: rosta!

1 Kommentarer

Postat av: mamma den 2010-03-09 @ 17:49:34

Hej, det låter som du har haft en bra dag. Kroppen måste fått en chock när du gav dig ut på en springrunda, bra om du kan göra det någon gång eller flera gånger i veckan.

Hur gick det på babysimmet idag? Kram mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback