Senaste Inlägg

ont i huvet alltså

Nu sitter jag och sippar på ett glas färskpressad juice som Dolores gjorde. Mycket söt och god. Men jag skulle behöva en huvudverkstablett. Men jag orkar inte be om någon. Ska gå och köpa nån dag så jag har ett litet lager om det skulle behövas. Ska sova tidigt så det försvinner nog då! Så idag då. Vi åkte till Camden Town och där var det liv och rörelse, mycket folk och stånd. Typ marknad. Vi åt nudlar till lunch. Men det blev ingen superlång visit för vi skulle till Totally Swedish affären och jag var tvungen att vara hemma till halv 7. Efter en stunds letande hittade vi affären och jag köpte på mig några saker: Lingongrova, mannagrynsgröt, leverpastej, Noblesse, potatis&purjolöksoppa. det kostade mig 12 pund. Kanske inte jättebilligt men det är jag värd. Behöver ordentligt bröd på morgonen faktiskt. Och gröt skulle rädda mig kväll om jag är hungrig. Och på morgonen också. 




Jag längtar väldigt mycket hem idag, VÄLDIGT mycket. Jag ska nog gå upp och gråta lite. Känner för det faktiskt. Så mycket vill jag vara hemma just nu. Fast nu gråter jag redan här nere. usch. men jag vill va i min säng och med min familj och mina vänner och ha allt som jag inte fått träffa på 3 veckor. Jag vill hem nu. 
 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback