Senaste Inlägg

piggast

Jag har sovit i 10 timmar. 10 välförtjänta timmar, och det var hur skönt som helst. Nu har jag ätit frukost och ska snart gå upp och ta ett bad och bada njuta. Ville egentligen gå och simma men nu känner jag att jag bara vill ta det lungt. Är så utvilad och den känslan har jag inte känt på länge.

Igår gick bra, barnen sov och föräldrarna kom hem vid 11 så var bara där i 4 timmar. Och barnen var vakna i 1 timme. Och det fick jag 30 pund för. Snacka välförtjänta pengar. Ohja, det där var toppen. satt ju ändå bara och kollade på hotell och pratade med massa folk på facebook. Sååå skön kväll. Plus att jag inte behövde sitta i familjen Gages hus för omväxlingsskull. Men nu gott folk ska jag röra mig upp till rummet. see you in a few hours.

(bild från igår kommer sen)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback