Senaste Inlägg

rast

Det blev ingen springtur för det ösregnade, kände inte för en springtur då. Istället somnade jag i 1½ timme och nu är jag helt slut. Har duschat i alla fall så är fräsch, men herre vad seg jag är nu alltså. Nu är det massa barn här och jag måste vara vid dom om jag vill vara vid datan. Men tror att dom skulle hem nu snart. Jag ska äta mellanmål och sedan leka med barnen snart igen. Ikväll måste jag somna tidigare det här fungerar inte. Har somnat typ halv 1 - 1 2 eller 3 nätter i rad. Och det fungerar inte. Jag är som en zoombie på morgonen och just nu. STAAAACKARS MIG!

1 Kommentarer

Postat av: Bosse den 2010-03-25 @ 17:45:38

Du skall inte sova så länge på dan, då blir man helt körd i huvet. En halvtimmes Power-nap är det som gäller, då känner man sig utvilad, pigg och fräsch.

Kram / Pappa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback