Senaste Inlägg

simma med bebisar

Har fått frågot om babysim. Det gick bra idag men dom är nog fortfaranade lite ovana för dom blir rädda när vi tar dom under vattnet. Lektionen är 30 minuter lång och vi sjunger engelska barnramsor som jag inte kan och gungar och skvätter vatten på dom. Sånt där ungefär. Med tiden ska dom lära sig att ta sig fram med hjälp av "hundsim" så man kan skjuta dom fram i vattnet och sen simmar dom fram till en.

jag uppskattar babysim för då kommer jag ut ur huset ännu en gång och gör nått lite annorluna. Plus att jag tycker om att bada, ihih!Så ja det är roligt och barnen verkar också tycka det, fast än så länge är det ovant, så dom tittar mest omkring och ser chockade ut. det är roligt :)


1 Kommentarer

Postat av: felicia den 2010-03-09 @ 19:00:59
http://feliciaknorn.blogg.se/

haha coola engelska ungar som kan vara under vattnet i 30 min! Jag klarar max 1.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback