Senaste Inlägg

sista idag

Nu har vi precis ätit pizza till middag, mycket mumsigt. Nu ska hela familjen och Yvonne kolla på Mary Poppins tillsammans, jag flyttade ut datan i köket för jag har ingen lust att se den. Ska ringa lite samtal och sedan gå upp och mysa med någon film. Orkar inte vara social idag.

Juste barnen har gjort framsteg. Inatt som dom från 10 till 7 på morgonen. Det ni! det blir inga bilder idag. Kameran är inte hos mig, och har ingen lust att springa upp och ner. Det har varit en dålig bloggdag helt enkelt. Men tappa inte hoppet jag är tillbaka som ny imorrn! Jag har sovmorgon imorrn så jag börjar inte föränn kvart i 12. Men ska till skolan halv 10. Men skönt i alla fall!!

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback