Senaste Inlägg

sjusovarn

det var underbart att gå upp och mysa så tidigt. Tog ett bad på en timme och somnade som alltid. Jag la mig sen i sängen och såg på ett avsnutt Vänner och sedan somnade jag klockan 10. Så inatt har jag sovit 9 timmar. Är ändå lite trött men jag behövde en ordentlig nattsömn. Vaknade dock några gånger på grund av kramp i båda vaderna samtidigt. Fattar inte varför jag får det. Så fort jag typ rörde benet så fick jag kramp. Sjukt.

Nu sover alla utom jag, och om 10 minuter ska vi på babysim. Efter det ska jag få ledig tid vid typ halv 1, så jag ska ut och springa igen. Det är ju så härligt springväder. Haha fattar ni? Spring = vår eller springa. höhöh. Kul tjej va? ;)

jag har också precis satt på en tvättmaskin med vitt 30 grader. Bara så att alla vet. Jag lever ett så himla spännande liv här borta i England. Tvättar och går och simmar och lagar mat ibland. Är ni avis?

Nu måste jag gå hörs senare puss!´(har tyvärr ingen passande bild)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback